Gymnázium Ústí nad Orlicí / Příspěvky / Studium / Rodiče hodnotili práci školy

Rodiče hodnotili práci školy

Po šesti týdnech distančního vzdělávání jsme se zeptali rodičů, jak spolupráci učitelů se svými žáky vnímají. O své postřehy se podělilo celkem 190 z přibližně 290 oslovených. Závěry nás částečně potěšily, řada rodičů pozitivně vnímá nasazení některých učitelů a jejich odhodlání zareagovat na vzniklou situaci, ochotu a schopnost rychle poskytovat zpětnou vazbu a reagovat na dotazy. Oceňují tolerantní přístup učitelů v případě technických potíží žáků, v řadě případech povzbudivý přístup. Velmi pozitivně je hodnocen přechod zadávání studijní práce prostřednictvím platformy Google Classroom.

Na druhou stranu rodiče vnímají též velké rozdíly v přístupu různých učitelů, větší korespondenci zadávané práce s pravidelným rozvrhem. Volají po hojnějším zařazení online hodin prostřednictvím videorozhovorů se třídami.

Domácímu studiu věnují žáci podle rodičů velmi různou dobu. Jsou tací, kterým stačí 3 hodiny denně, někteří však na druhou stranu tráví se školou více než 9 hodin. Průměrně to vychází u nižšího gymnázia 4,6 hodiny, u vyšších tříd 4,9 hodiny denně.

Na závěr rodiče udělovali škole známku za celkový přístup k distančnímu vzdělávání. Rodiče starších studentů nám dali lepší dvojku (1,85), rodiče mladších hodnotili přísněji na 2,1.

Nepropadáme, ale rozhodně je na čem pracovat, poučit se a jít vpřed.

Marek Hoffmann

5.5.2020, 19:27, 2 soubory

Soubory ke stažení

Dotazník_rodiče_nižší_výsledky.pdf288.7 kB761 stažení
Dotazník_rodiče_vyšší_výsledky.pdf330.3 kB829 stažení