Gymnázium Ústí nad Orlicí / Příspěvky / Škola / Školní psycholog
Školní psycholog
Od listopadu letošního roku na naší škole působí školní psycholožka. Činnost školního psychologa je samostatná poradenská činnost, která není přímou součástí vzdělávací činnosti školy. Jedná se o komplexní službu žákům, jejich rodičům a pedagogům, která vychází ze standardních činností vymezených ve vyhlášce č. 72/2005 Sb. O poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních.
Školní psycholog poskytuje samostatnou poradenskou službu, která není přímou součástí vzdělávací činnosti školy. Zacházení s veškerými daty jak v písemné podobě, tak v podobě ústních informací podléhá pokynům dle nařízení GDPR. Veškerá činnost psychologa je důvěrná a podléhá Etickému kodexu práce školních psychologů. školní psycholožka Mgr. Marta Wojciechowska je k dispozici studentům, jejich rodičům a pedagogům v následujících termínech a časech: úterý 8:00 – 14:00 středa 8:00 – 17:00
Po předchozí domluvě je možná konzultace i mimo uvedené hodiny. Individuální konzultaci je možné domluvit telefonicky nebo e-mailem.
e-mail: psycholog@gymuo.cz
telefon: 607 064 868
S čím se můžete obrátit na školní psycholožku?
Žáci:
- Vztahy ve škole a mimo ni
- Potíže se školním prospěchem a učením
- Zvládání stresu, úzkostí, strachu, vzteku
- Osobní rozvoj
- Nízké sebevědomí
- Životní změny
- Orientace ve vlastním směřování a hodnotách
- Pocity osamělosti
- Jakékoli jiné téma, které je pro Vás důležité
Můžete mě kontaktovat také anonymně prostřednictvím Schránky důvěry https://www.schranka-duvery.cz/9efaa325
Rodiče a zákonní zástupci:
- Konzultace výchovných, výukových, vztahových a osobních potíží Vašich dětí
- Sdělení podezření na změnu chování svého dítěte související se školou, změnou rodinného prostředí či jiných obtíží (výrazné zhoršení známek, změna či problémy v chování apod.)
Učitelé:
- Konzultace při řešení výukových i výchovných problému jednotlivých žáků.
- Diagnostika vztahů ve třídě a následně intervenční program pro zlepšení těchto vztahů.
- Náslech v hodinách (pozorování žáka / žáků ve výuce, zpětná vazba pro vyučujícího).
- Krizová intervence v obtížných situacích.